خبر تصویری

گلاره ناظمی؛ مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان گفت: «هفت باشگاه مدارک خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته‌دوم فوتبال بانوان ارسال کرده‌اند. تاکنون تراکتور، پرسپولیس، شمس آذر، مس رفسنجان، چادرملو، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان اعلام آمادگی خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته‌دوم فوتبال بانوان کرده‌اند و البته مدارک خود را هم به سازمان لیگ فوتبال ارائه داده‌اند».

 

 

هادی ساعی؛ رئیس فدراسیون تکواندو گفت: «ورزشکاران ما از صفر شروع کردند تا به اینجا برسند و در‌این‌مسیر سختی‌های زیادی تحمل کردند. برای ورزشکاران اعزامی به المپیک، پاداش در‌نظر گرفتیم و حتی یک‌بخش از پاداش را نیز پرداخت کردیم. این پاداش برای مدال طلا یک‌میلیارد، نقره ۷۰۰‌میلیون و برنز ۴۰۰‌میلیون است که البته احتمال افزایش این پاداش نیز وجود دارد».

 

 

حسین عبدی؛ سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان با‌اشاره‌به‌اینکه ۱۰ تا ۱۲‌نفر از جوانان در لیگ برتر بازی می‌کنند،‌ گفت: «از اینکه توانستیم ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جوانان را به‌حدی افزایش دهیم تا تیم‌های لیگ برتری آن‌ها را جذب کنند جای خوشحالی‌ست. البته ما باید از باشگاه‌ها بازیکن بگیریم؛ اما ظاهراً برعکس است؛ ما بازیکن درست می‌کنیم و باشگاه‌ها با آن‌ها قرارداد می‌بندند».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه