خبر

هدایت ممبینی؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در اختتامیه دانش‌افزایی ناظران داوری فوتبال کشور گفت: «نیاز به پرورش استعداد داوری و پیشرفت در‌این‌زمینه داریم. فوتبال در دنیا مثل گذشته نیست و پیشرفت کرده. ما نیز باید در بخش داوری به جلو حرکت کنیم. وظیفه دارم بابت یک‌عمر تلاش عزیران در داوری و اکنون نظارت بر کار سخت داوران، تشکر کنم».

 

 

محمدرضا تندروان؛ مربی اسبق تیم ملی والیبال گفت: «مندز، مربی بسیار‌خوبی‌ست؛ اما باید مربیان دیگری هم به‌عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ملی داشته باشیم تا بتوان این مربیان را با هم مقایسه کرد. دراین‌باره‌ که چرا تیم‌ملی والیبال در دو‌سال‌اخیر شرایط خوبی نداشته، باید بگویم ما انتظار داریم که سرمربی تیم‌ملی در ۲۰‌روز ملی‌پوشان را آماده کند؛ اما چنین‌چیزی اساساً امکان‌پذیر نیست».

 

 

عباس نظریان؛ رئیس فدراسیون اسکی با‌اشاره‌به آغاز‌به‌کار رشته لوژسواری در ایران، گفت: «چند‌نفر از مسئولان ورزش هاکی روی یخ کشورهای آسیای میانه از قزاقستان، قرقیزستان و کازان برای بازدید از ظرفیت‌های ورزش‌های یخی ایران و نشست با مسئولان در کشورمان حضور دارند. در تابستان، چند برنامه نظیر لیگ رولر اسکی به‌میزبانی سه استان با حضور ۱۵ تیم استانی برگزار می‌شود».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه