خبر

داوود عزیزی؛ رییس فدراسیون تنیس گفت: «بودجه مصوب دولتی این نهاد نسبت به چهار‌سال‌‌گذشته بالغ‌بر ۱۱‌برابر افزایش یافته. بودجه امسال بالغ‌بر ۳۳۰‌میلیارد‌ریال است در‌حالی‌که این‌رقم در ۹۹ حدود ۳۰‌میلیارد‌ریال بود. کوشیده‌ام سال‌به‌سال با جذب بیشتر بودجه و تخصیصش، فعالیت‌هایمان را افزایش دهیم. درآمد کل پارسال ما از بخش خصوصی و حامیان مالی بالغ‌بر ۱۹۰‌میلیارد‌ریال اما هزینه‌هایمان بیش از ۳۶۰‌میلیارد‌ریال بود».

 

 

غفور کارگری؛ رئیس کمیته ملی پارالمپیک با قدردانی از تولیت آستان قدس برای پذیرش و دعوت از کاروان پارالمپیکی ایران، گفت: «موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس را تبریک می‌گویم. در نُه‌دوره حضور ورزشکاران پارالمپیکی ایران در‌این‌بازی‌ها ۱۶۰ مدال توسط ورزشکارانمان کسب شد که آمار ارزشمندی‌ست. کاروان فرزندان ایران با شعار ایمان، ایثار و افتخار در پارالمپیک حاضر می‌شود».

 

 

وحید شمسایی؛ سرمربی تیم‌ملی فوتسال در نشست خبری اعلام کرد: «دو بازیکنی که به بیرون حرف بردند را اخراج می‌کنم. اگر انتقادات نبود، نمی‌توانستم پیشرفتی داشته باشم. امیدوارم که پاسخ‌های شفافی داشته باشم. باید به‌این‌نتیجه برسیم که تیم‌ملی برای من نیست. قبل‌از‌این نیز بازیکنان بزرگی بودند که بازی ‌کردند. این تیم، برای مردم بوده و برای سربلندی آن‌ها تلاش می‌کنیم».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه