تیتر خبرهای این صفحه

خبر تصویری

میلاد تقوی؛ رئیس فدراسیون والیبال از عدم‌دخالت این فدراسیون در انتخاب دستیار ایرانی سرمربی جدید تیم‌ملی خبر داد و درباره میزبانی یزد گفت: «تصمیم سختی بود میزبانی مسابقاتی به این‌میزان اهمیت را به استانی واگذار کنیم که میزبانی نکرده؛ اما تجربه شیرینی در یزد داشتیم. علاوه‌بر‌اینکه باعث افزایش زیرساخت‌ها برای رویدادهای آینده شده و کادری اجرایی برای مسابقات تربیت کرد».

 

 

سید محمد‌شروین اسبقیان؛ معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: «اعتقاد دارم دنیامالی (وزیر ورزش) با سیاست و تجربه‌ای که دارد مشکلات را حل می‌کند». وی با‌اشاره‌به مشکلات فدراسیون‌ها با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تأکید کرد: «هاشمی در دوره قبل وزارت ورزش عملکرد خوبی برای زیرساخت‌های ورزشی داشت و اعتقاد دارم وزیر جدید نیز روند خوبی را پیش می‌گیرد».

 

 

علیرضا پاکدل؛ رئیس فدراسیون هندبال گفت: «ما به‌دنبال مربی کارآمد و باسابقه بودیم تا نیازها و ایرادهای هندبال را برطرف کند؛ هفته گذشته با مربی خارجی قرارداد بستیم. 1.5سال‌دیگر مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های ناگویا را د‌رپیش داریم و وعده داده بودیم تا پایان شهریور سرمربی خارجی را معرفی کنیم. این‌بار سمت کسی رفتیم تا به هندبال ما کمک کند».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه