خبر

غلامرضا نوروزی؛ رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در‌مورد اتفاق پیش‌آمده برای شش وزنه‌بردار تیم‌ملی جوانان که به‌دلیل عدم‌انجام به‌موقع نمونه‌گیری دوپینگ، امکان حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا را نیافتند، گفت: «ستاد ملی مبارزه با دوپینگ فعالیت‌های مستقل دارد و روش کار طبق سیاست‌ شورای مرکزی با هماهنگی معاونت قهرمانی وزارت ورزش صورت می‌گیرد».

 

 

وحید شمسایی؛ سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در‌واکنش‌به اتفاقات دیدار با فرانسه گفت: «باید یقه کسی‌که دنبال این‌کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به‌عنوان تیم اول صعود می‌کردیم. بالاخره جام‌جهانی‌ست. برای بازی‌کردن آمدیم؛ نه خوشگذرانی. معتقدم قرعه، بخشی از شانس آدم‌هاست؛ به‌‌ویژه در مرحله حذفی. ما ایرانیم و مشکل خاصی در تیم نیست».

 

 

داوود عزیزی؛ رئیس فدراسیون تنیس با‌بیان‌اینکه فدراسیون برای اعزام تیم پدل به کویت در زمان مقرر اقدام کرد، گفت: «انگیزه بچه‌ها با این کارشکنی‌ها بیشتر شده تا در پیکارهای انتخابی جام‌جهانی به موفقیت دست یابند. طرف کویتی مدام اعلام می‌کرد فردا کار انجام می‌شود. تا شب اعزام، این اتفاق رخ نداد و به‌سختی از ۲۴‌نفر برای ۱۷‌نفر کار انجام شد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه