شهرری

محسن شیرازی‌نژاد

ارتقای ضریب سلامت کارکنان شهرداری کهریزک
شهردار کهریزک، از تشدید مضاعف قوانین رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شهرداری کهریزک خبر داد. به‌گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی یحیی‌پور گفت: «باتوجه‌به انتشار موج دوم ویروس کرونا، تمامی تدابیر لازم‌ جهت افزایش ضریب سلامت کارکنان و ارباب‌رجوع در مدیریت شهرداری کهریزک اجرا شد». شهردار کهریزک اظهار داشت: «شهرداری یکی از  نهادهای اداری، اجتماعی و خدماتی محسوب می‌شود که باید به‌طور شبانه‌روزی به شهروندان خدمات‌رسانی کند؛ از‌این‌رو باتوجه‌به اتصال زنجیره اداری شهرداری اجرای کامل قانون کاهش نیروهای اداری و خدماتی امکان‌پذیر نیست و این امر موجب ناقص‌شدن پروسه خدمت‌رسانی به شهروندان و نارضایتی و سردرگمی ارباب رجوع می‌شود؛ اما این موضوع سبب نشده تا از سلامت کارکنان غافل باشیم؛ چراکه ما براین‌باور هستیم که نیروی انسانی هر اداره‌ای مهم‌ترین سرمایه اجتماعی آن نهاد محسوب می‌شوند و سلامت همکاران برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ بنابراین با ایجاد محیط سالم و رعایت اصول بهداشتی، گندزدایی مستمر سطوح، اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، در‌دسترس ‌قرار‌دادن مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش شرایط نسبی مناسبی را برای فعالیت کارکنان شهرداری ایجاد کرده‌ایم تابا حفظ سلامت کارکنان در چرخه خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان اختلالی ایجاد نشود».

 

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در دادگستری شهرستان
سامانه نوبت‌دهی اینترنتی برای تمامی واحدهای اجرای احکام مدنی و خانواده دادگستری شهرستان ری برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مردم راه‌اندازی شد. به‌گزارش ایرنا؛ مدیر روابط عمومی دادگستری شهرستان ری گفت: «سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در‌راستای بهینه‌سازی سرویس‌ها، فرآیندها و هدف‌گذاری دستیابی به رضایت مردم راه‌اندازی شده است». احمد پازوکی با‌بیان‌اینکه از پنجم مرداد‌ماه تمامی امور مربوط به نوبت‌دهی در دادگستری شهرستان ری به‌صورت اینترنتی می‌شود، افزود: «متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.adliran.ir نسبت به اخذ نوبت و سپس مراجعه حضوری اقدام کنند». پازوکی یادآور شد: «یکی دیگر از مزایای این سامانه امکان ثبت درخواست به‌صورت غیرحضوری‌‌ست که در این شیوه فرد متقاضی می‌تواند با بارگذاری مستندات در سامانه و وارد‌کردن شماره همراه  خود، درخواست را ثبت و در ادامه از‌طریق پیامک و کد رهگیری، روند رسیدگی به وی اطلاع داده خواهد شد».

 

راه‌اندازی نخستین باشگاه ورزشی مجازی در جنوب پایتخت
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) گفت: «باتوجه‌به موج دوم شیوع ویروس کرونا باشگاه ورزشی مجازی برای فعالیت علاقه‌مندان راه‌اندازی شده است». حجت‌الاسلام متین معبودی بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم حضور شهروندان در اجتماعات و برنامه‌ها به‌شکل حضوری تأکید کرد و افزود: «درهمین‌راستا، اداره ورزش این معاونت به راه‌اندازی باشگاه مجازی در مجموعه ورزشی شهید مدرس شهرری اقدام کرده است». این مسئول خاطرنشان کرد: «در این باشگاه رشته‌های مختلف ورزشی برای شهروندان به‌صورت مجازی باحضور مدرسین خبره و رسمی فدراسیون‌ها به‌صورت آکادمیک و آنلاین آموزش داده می‌شود».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه