خبر

برای ششمین سال متوالی:
مهمانی فرشته‌ها (روزه اولی‌ها) در ورامین برگزارشد
 به منظور تشویق وترغیب روزه اولی‌ها ، مراسم ویژه و باشکوهی به همت فاطمه تاجیک از فعالان فرهنگی جنوبشرق استان تهران درسالن گلها برگزار که با استقبال کودکان ، نوجوانان و خانواده‌ها روبه رو شد . این مراسم برای ششمین سال متوالی و با همکاری کمیته امداد ، نیروی انتظامی و خیران برگزار گردید که در آن از روزه اولیها دعوت و پذیرایی به عمل آمد. باید اشاره داشت در سال جاری نیز تنها شهرستان  ورامین به همراه اصفهان برگزار کننده این مراسم بوده اند . دکتر شیبانی رئیس دانشگاه آزاد واحد ورامین- پیشوا ، حجت الاسلام سیداحمد حسینی معاون فرهنگی دانشگاه ، دکتر سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ، سرهنگ سلیمی و سرهنگ هاشمی معاونین نیروی انتظامی شرق استان تهران به همراه سیدحسن میری ، علیرضا فرجی ، علیرضا مهدیزاده ، رضا دهقان ، پژمان منصوری ، ابوفیاض حیدری ، مرتضی مقدم ، فاطمه همتی و خانم غلامی از اهالی رسانه در این مراسم حضور یافتند. میثم تفرشی نیز به عنوان مجری  در این برنامه سئوالاتی دربین نوجوانان و نونهالان مطرح و جوایزی که تهیه وتدارک دیده شده بود به قید قرعه به کودکان اهدا شد.

 
مدیرکل بهزیستی گلستان:
طرح‌های پیشگیری از اعتیاد گلستان 43 درصد افزایش یافت
مدیرکل بهزیستی استان گلستان بدون اشاره به تعداد طرح‌های پیشگیری از مواد مخدر این اداره‌کل در سال‌های 1390 و 1391 گفت: سال گذشته در مقایسه با سال 1390 تعداد این طرح‌ها 43 درصد افزایش یافت. نرگس رحمانی در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو استانداری اظهار داشت: تعداد تیم‌های پیشگیری از موادمخدر استان در محلات نیز سال گذشته 68 درصد رشد داشتند. وی، بدون اشاره به تعداد تیم‌های اداره‌کل بهزیستی گلستان در محلات در سال‌های 1390 و 1391 افزود: 129 هزار و 704 نفر سال 1391 تحت پوشش طرح‌های پیشگیری از موادمخدر گلستان بودند. عضو شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان بدون اشاره به جمعیت تحت پوشش بهزیستی گلستان در سال 1390 خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش در سال 1391 در مقایسه با سال 1390، 56 درصد افزایش یافتند.  رحمانی ادامه داد: 24 موسسه غیردولتی تحت پوشش اداره بهزیستی استان گلستان در سال 1391 طرح‌های پیشگیری از موادمخدر این اداره کل را در سطح استان اجرا کردند.  به گفته وی، کمیته فرهنگی پیشگیری تاکنون 30 مصوبه داشت که بر اساس سند جامع پیشگیری اقدامات خوبی در این راستا انجام شد. دبیر کمیته فرهنگ پیشگیری از موادمخدر استان گلستان، هدف اصلی اجرای طرح‌های پیشگیری را پیشگیری از موادمخدر با کمترین هزینه عنوان کرد. رحمانی، آموزش را بهترین راه پیشگیری دانست و تأکید کرد: با آموزش خانواده‌ها نسبت به عواقب ناگوار ابتلا به موادمخدر آگاه می‌شوند.

 
پروژه تجاری شرکت مخابرات استان گلستان آغاز به کار کرد
در جلسه ای که با حضور کارشناسان مدیریت تجاری شرکت مخابرات استان گلستان و مهندس شهمرادی برگزار شد ، پروژه تجاری شرکت آغاز به کار کرد. مدیر عامل شرکت مخابرات استان گلستان، در این جلسه با اشاره به اهمیت این پروژه در راستای رسیدن به اهداف سال 95 گفت: این طرح با همکاری 50 نفر از کارشناسان شرکت زیر نظر حوزه مدیریت تجاری انجام می شود و انتظار می رود در زمانبندی های مشخص شده وظایف محوله به نحو احسن اجرا شود. مهندس غلامعلی شهمرادی، با بیان اینکه بازاریابی علمی باید در این پروژه مد نظر قرار گیرد، هدف از اجرای این طرح را توسعه فروش در سطح استان گلستان و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین عنوان کرد .

 
با حضور کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور صورت گرفت
بازدید از محله‌های حاشیه‌نشین گنبدکاووس
با حضور کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور، مدیر کل اجتماعی استانداری گلستان، محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس، شهمرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان و تعدادی دیگر از مسئولین از سه محله حاشیه نشین سید آباد، بدلجه و افغان آباد شهرستان گنبدکاووس بازدیدی به عمل آمد.  در این بازدید که با رویکرد اجتماعی، فرهنگی انجام شد،  بر توانمندسازی این مناطق و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید و همچنین برنامه ها و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پیشگیرانه بهزیستی و سایر دستگاه های خدمات رسان شهرستان تشریح شد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه