تیتر خبرهای این صفحه

خبر

اسدالله عباسی؛ استاندار گیلان گفت: «۱۵۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به‌ارزش ۱۵۰‌هزار‌میلیارد‌ریال برای افتتاح در ایام‌الله دهه‌ فجر آماده شده است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری راکد در گیلان دوباره به مدار فعالیت بازگشته است که از‌این‌تعداد ۱۱۵ واحد صنعتی بوده و یکی‌از‌آن‌ها هم‌زمان با آغاز دهه فجر مجدد راه‌اندازی شد».

 

ابوالفضل رفیعی؛ رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با‌بیان‌اینکه بعضاً گزارش‌هایی در‌خصوص اقدامات تخریبی علیه برخی داوطلبان در فضای مجازی، گفت: «داوطلبان و نامزدهای انتخابات و هوادارانشان، صرفاً مجاز به معرفی و تبلیغ خود و برنامه‌های مربوطه در موعد قانونی‌اند و باید از اقدامات تخریبی علیه نامزدها خودداری کنند. بر ممنوعیت تبلیغات قبل از آغاز مهلت قانونی نیز تأکید داریم».

 

 

ناصر حسینی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: «در دهه فجر امسال گازرسانی به شهر ازگله و ۴۱ روستای استان به‌بهره‌برداری می‌رسد. ۱۴۲ پروژه گازرسانی در‌مجموع و با‌اعتبار بالغ‌بر ۳۷۰۰‌میلیارد‌ریال به‌بهره‌برداری خواهد رسید. یکی از مهم‌ترین ‌پروژه‌ها گازرسانی به شهر ازگله است که برای این‌پروژه ۴۷۰‌میلیارد‌ریال هزینه شده است. درهمین‌بازه گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی نیز به‌بهره‌برداری خواهد رسید».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه