خبر کوتاه

بهتاش فریبا؛ پیشکسوت استقلال گفت: «استقلال و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز برای قهرمانی رقابت می‌کنند و یک امتیاز اختلاف، حاشیه امنی نیست. استقلال بازی‌های آینده خود را به‌شکلی باید پیش ببرد که قهرمانی را از دست ندهد. پرسپولیس تیم خوب، سازمان‌یافته و باسابقه‌ای‌ست و بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم جذب کرد نیز به موفقیت این تیم کمک زیادی کردند».

 

محمد کاظمیان؛ رئیس فدراسیون سوارکاری با‌اشاره‌به نژادهای معروف اسب ایرانی گفت: «برخی نژادها را باید باهم ترکیب کرد تا بهترین بهره‌وری را از آن نژاد تولید‌شده در یک‌رشته داشته باشیم. ما نژادهای اصیلی در کشور داریم که ویژگی‌های خاص خود را دارند. باید آزمایش‌ها و رکوردگیری‌هایی انجام شود تا ببینیم که هر‌یک در چه رشته‌هایی بهترند و توانایی بیشتری دارند».

 

 

داوود عزیزی؛ رئیس فدراسیون تنیس گفت: «برخی از سلبریتی‌ها در رشته‌های زیر‌مجموعه تنیس حضور دارند که در کنار افراد فنی فعالیت و با عضویت در‌این‌کمیته‌ها، به مسئولان کمک می‌کنند. اینک پایین‌ترین سطح مسابقه را میزبانی می‌کنیم ولی خب باید از این‌نقطه شروع می‌کردیم. اگر با همین قدرت ادامه بدهیم، اتفاقات خوبی مثل افتخارآفرینی فوتبال ساحلی را در‌این‌رشته نیز خواهیم دید».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه