خبر

جلسه نجات خلیج گرگان و تالاب میانکاله در شرکت آب منطقه‌ای گلستان برگزار شد
جلسه نجات خلیج گرگان و تالاب میانکاله با حضور معاون طرح و توسعه، معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای ودیگر اعضا از سازمان حفاطت محیط زیست کشور، سازمان بنادر و دریانوردی کشور، استانداری مازندران ومرکز مطالعات دریای خزر در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد. در این جلسه معاون طرح و توسعه شرکت با بیان این که بحث نجات خلیج گرگان و تالاب میانکاله اهمیت خاصی برای استان دارد، گفت: باید با ارائه راه حل های فنی و مشاوره ای صحیح برای حل معضل خلیج گرگان چاره اندیشی نمود. داود گیلک افزود: شرکت آب منطقه ای گلستان به عنوان کارفرما باید در این بخش دارای یک کمیته فنی باشد تا راهبردها و استراتژی ها توسط این کمیته مشخص وتبیین  و به مشاوران طرح  ابلاغ شود. همچنین بررسی های علمی نیز باید در این کمیته انجام گیرد. وی تصریح کرد: هدف در نجات خلیج گرگان وتالاب میانکاله توسعه پایدار وافق بلندمدت است به همین دلیل باید در کارگروه طرحی جامع و کامل توسط مشاور پیشنهاد شود تا بتوان با بررسی های اعضا آن را اجرایی و عملی نمود. در ادامه جلسه دکتر نوری رئیس گروه فنی شرکت در این طرح گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبل ارائه نمود و هر یک از اعضا کارگروه نیز به بیان نظرات و ارائه پیشنهادهای سازمان خود پرداختند. در ادامه اعضا نسبت به بررسی واظهار نظر در خصوص  طرح پیشنهادی مشاور پرداختند ومقرر شد تا در جلسه هفته آینده نظرات نهایی به جلسه ارائه شود. همچنین در پایان اعضای کارگروه از خلیج گرگان وتالاب میانکاله بازدیدبه عمل آوردند.

 

دیدار شهمرادی با کارکنان مخابرات منطقه گلستان
شهمرادی با اشاره به  شعار جهانی مخابرات درسال 2017 با عنوان «داده های بزرگ برای تاثیرات بزرگ» گفت: همه راهبردها باید مبتنی بر این این شعار تنظیم شود و برنامه ریزی های لازم در جهت تحقق اهداف آن طراحی شود. وی افزود:اتفاقات حوزه ICT در سالهای اخیر بر اساس انتقال و تبادل داده های اطلاعاتی صورت گرفته است و در تکنولوژیهای ارتباطات و فناوری اطلاعات دگرگونی های چشمگیری دیده شده است. مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر تغییر نگاه بر اساس شعار تعیین شده اضافه کرد : حرکت عظیم و برنامه ریزی مهم و دقیقی در تاثیر فراوان داده ها انجام شده است که همان برنامه تحول 5 ساله شرکت مخابرات ایران با نام « ره نگاشت» می باشد که از سال 95 آغاز شده و براساس زمانبندی و برنامه های در نظر گرفته شده اجرا خواهد شد. شهمرادی روح برنامه ره نگاشت را رسیدن به یک شرکت یکپارچه تمام دیجیتال و پاسخگو به نیاز مشتریان دانست و گفت : باید خدمات براساس نیاز مشتریان باشد نه اینکه ابتدا خدمت تولید و سپس به مشتری عرضه گردد بلکه خدمات باید بر اساس نیاز مشتری تولید و ارائه شود. وی دغدغه امروز مخابرات ایران را سود وزیان ندانست بلکه بودن در بازار و کسب سهم بیشتر از مشتریان را به عنوان چالش اکنون مخابرات نام برد. مدیر مخابرات منطقه همراهی و همگرایی کارکنان را مهم‌ترین عامل در پیشرفت و تحقق اهداف دانست وتاکید کرد با در دست داشتن بهترین امکانات اگر منابع انسانی یکپارچه و همدل و متعهد نداشته باشیم طرح ها به سرانجام نخواهد رسید. شهمرادی وظایف، تعهدات و تکالیف را لازم الاجرا و کوتاهی دراجرای آن را قابل قبول ندانست.

 

دیدار نماینده مردم شهرستان‌های بندر ترکمن  بندرگز و کردکوی در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان
رامین نورقلی پور نماینده مردم مجلس شهرستان های بندرترکمن ، بندرگز ،کردکوی و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آبفار استان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند. شکیبافررئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در ابتدا مطالبی از روند پروژه های آبرسانی در حال اجرای شهرستان های بندرترکمن ، بندرگز ،کردکوی و گمیشان را بیان کردند. .وی همچنین ضمن تشریح برنامه های شرکت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو ، خواهان گنجاندن وتصویب بهره مندی از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی روستایی در سالهای آتی شد. دکتررامین نور قلی پور نماینده مردم شهرستان های بندرترکمن ، بندرگز ،کردکوی و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این که مسئله آب باید اولویت اول مسئولین در تمام سطوح باشد اظهار داشت: باید به آب نگاه ملی داشت و با همدلی و حمایت وکمک همه جانبه مردم می توان مشکلات این زمینه را برطرف کرد. لازم به توضیح است : مدیریت امور آبفار شهرستان های بندرترکمن ، بندرگز ،کردکوی و گمیشان 97 روستا با جمعیتی بالغ بر 37027 خانوار را تحت پوشش دارد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه