خبر

 جلسه بررسی شبکه برق گلستان برگزار شد
جلسه بررسی شبکه برق گلستان با حضور مصلحتی «مشاور مدیرعامل توانیر و مجری برق رسانی روستایی کشور» به‌میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان برگزار شد. در ابتدای این جلسه علی‌اکبر نصیری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با اشاره به وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی استان گلستان گفت: این استان از اقلیم کوهستانی سرد و برف‌گیر، اقلیم جلگه‌ای و سیل‌خیز و اقلیم بیابانی و صحرایی برخوردار است، بنابراین چالش‌ها و مشکلات متفاوتی برای تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق وجود دارد که نیازمند نوع نگاه و منابع مالی و انسانی متفاوتی است. وی با بیان روند افزایشی مصرف برق استان گلستان در تابستان خاطرنشان کرد: این استان امسال 40روز پیک بار بالای 1000مگاوات را تجربه کرده است و با توجه به رشد هفت‌درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته، اتخاذ تدابیر ویژه‌ای را طلب می‌کند. در ادامه این جلسه مصلحتی با‌اشاره‌به عملکرد مطلوب شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و تلاش و همدلی مدیران و پرسنل زحمتکش آن افزود: گزارش، آمار و تصاویر ارائه شده حکایت از تفاوت و خاص بودن شرایط استان گلستان دارد و ما مدیران ستادی با توجه به مسئولیت وظیفه حمایتی که بر دوش ما نهاده شده تمامی تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت موجود انجام خواهیم داد.

 

 مديرعامل شركت گازاستان گلستان:
با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات در ماه‌های سرد سال هستیم
مديرعامل شركت گازاستان گلستان گفت: شرکت گاز استان گلستان به‌منظور رفاه حال مشترکین گاز، تمهیدات و اقداماتی را در آستانه سردشدن هوا و فصول سرد سال انجام داده و درآمادگي مطلوبی به‌سر می‌برد. صفرعلی جمال لیوانی افزود: همه تلاش و تمهیدات مورد نیاز درحد امکان انجام گرفته است تا در صورت بروز مشکل بتوانیم با امکانات موجود، دراسرع وقت مشکلات را مرتفع کرده و فصل سرما را به‌خوبی سپری کنیم. وی تصریح کرد: سرویس، تعمیر و تمیزکاری تاسیسات گازرسانی، تعویض قطعات و تجهیزات، مهیاکردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت ازجمله اقدامات پیشگیرانه جهت وقوع حوادث احتمالی‌ست که در این شرکت انجام شده است. وی در ادامه اظهار داشت: درهمین‌راستا به‌منظورافزایش میزان آمادگی کارکنان دوره‌های آموزشی مناسب و همچنین مانورهای مرتبطی را نیز با مشارکت سازمان‌های ذیربط برگزار کردیم تا آمادگی نیروها در راستای خدمات‌رسانی به مردم ارتقاء یابد.   

 

 باحضور خانعلی رییس آموزش وپرورش استثنایی صورت گرفت؛
نشست کتاب‌خوان در اداره کل کتابخانه های استان گلستان
نشست کتابخوان اداره‌کل باحضور مدیرکل معاونت و رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان به‌همراه لطفی؛ کارشناس امور اجتماعی و ابراهیمی؛ مدیر مرکز مدرسه استثنایی گل‌سا و کارشناسان درسالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد. در ابتدای این نشست رئیس امور انجمن‌های اداره‌کل؛ ملاح، گزارشی از عملکرد اداره‌کل ارائه کرد. دراین‌نشست کارشناس حقوقی؛ مصیبی، کتاب مشکلات شیرین زندگی از آنتونی رابینز، پایین محلی؛ کارشناس روابط عمومی کتاب 44قصه از اندرسون و ابراهیمی؛ مدیر مرکز مدرسه استثنایی گل‌سا به معرفی کتاب اختلالات یادگیری پرداختند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه