بانک

مدیرعامل جدید «بانک انصار» معرفی شد
جلسه معارفه مدیرعامل جدید و تکریم مدیرعامل پیشین بانک انصار برگزار شد و در آن، مهدی رضایی که پیش‌تر سوابق اجرایی در بانک‌های گردشگری، پارسیان، شرکت ارتباط فردا و سرپرست اجرایی مؤسسه اعتباری ثامن را در پرونده کاری خود داشته است؛ به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد. در این جلسه که در آن، دکتر حسینی؛ عضو هیئت‌مدیره بانک سپه و رئیس هیئت‌مدیره بانک انصار، آقای رضایی؛ عضو هیئت‌مدیره بانک انصار، دکتر فرحی؛ عضو هیئت‌مدیره بانک سپه و جانشین هیئت‌مدیره بانک انصار و دکتر ابراهیمی؛ مدیرعامل سابق بانک انصار حضور داشتند؛ دکتر حسینی، ضمن برشمردن شرایط ادغام و ضرورت‌های مرتبط‌باآن، از زحمات و خدمات آقای ابراهیمی قدردانی کرده و به معرفی دکتر رضایی به‌عنوان مدیرعامل جدید پرداخت. دکتر ابراهیمی نیز گزارشی مختصر از موفقیت‌ها دستاوردهای بانک انصار را در دوره مدیریت خود ارائه داد و برای آقای رضایی، آرزوی موفقیت کرد. درادامه، آقای رضایی از دکتر ابراهیمی قدردانی کرده و سپس به برشمردن اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای مدیریت دوران ادغام پرداخت. وی تصریح کرد که قطعاً افتخارات بانک انصار، حاصل زحمات مدیران و کارکنان مجموعه ارزشی انصار بوده و از همگی خواست همچون گذشته درکنار یکدیگر کمک کنند تا این امانت را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، مطابق با دستور رهبر معظم انقلاب و با برنامه‌ریزی و فرایندمحوری، به‌درستی به هدف نهایی خود که همان ادغام در بانک سپه است، سوق دهند.

 

۹۷‌درصد تراکنش‌های «بانک ایران زمین» دیجیتالی‌ست
مدیر عامل بانک ایران زمین گفت: «در‌حال‌حاضر ۹۷‌درصد تراکنش‌های بانک ایران زمین در خارج از شعب انجام می‌شود و این نشان می‌دهد تغییرات بزرگی در سال‌های اخیر صورت گرفته است». به‌گزارش اخباربانک؛ پورسعید گفت: «رویکرد بانک ایران‌زمین بانک دیجیتال خواهد بود و با تمام قدرت در این مسیر در حال پیشرفت هستیم، اکنون خدمات دیجیتالی در حوزه بانکی وجود ندارد که در بانک به مشتریان ارائه نشود، در این حوزه در نظام بانکی کشور از بانک‌های پیشرو هستیم و به این نکته واقفیم که هر بانکی که در این حوزه حرکتی نداشته باشد، به طور قطع‌ از بین رقیبان حذف خواهد شد». به نظر می‌رسد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این بانک و زیر‌ساخت‌های آماده شده در این بنگاه اقتصادی، در دو سال آینده این بانک به‌طور کامل دیجیتال خواهد بود و باید با شعار»این بانک دیجیتالی است»در بازار پولی به رقابت بپردازد. به باور کارشناسان آگاه به بانکداری مدرن، بانک‌ها ناگزیر به ترک بانکداری سنتی هستند و باید به سمت بانکداری دیجیتالی روی آورند. در کشور ما به جرات می‌توان گفت که سرآغاز و پیشتاز بانکداری دیجیتالی، بانک ایران زمین است. چراکه در این بانک فعالیت‌های مشتری در بانکداری دیجیتال شامل تراکنش‌های بانکی، موضوعات مورد علاقه، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال‌های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می‌شود و پس از تحلیل فعالیت‌ها، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه و روش‌های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه