تلگرافی

مجتبی قهرمانی؛ رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: «بزرگ‌ترین باند قاچاق سوخت کشور با عضویت بیش از 2000 قاچاقچی و داشتن ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای شامل بیش از 5000 کامیون، تریلر و خودروی سوخت‌بر شناسایی و متلاشی شد. اقدامات بسیاربزرگی در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت در استان در‌حال‌انجام است و می‌توان گفت که در‌این‌حوزه به اقدامات سنتی بسنده نشده است».

 

نوبخت اژدری؛ سرپرست جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: «اجرای طرح الگوی کشت و جهش تولید در دیمزارها در سال زراعی جاری شتاب بیشتری می‌گیرد. دستاوردهای مراکز تحقیقاتی باید توسط کارشناسان ترویج و به‌بهترین‌نحو به کشاورزان منتقل شود تا با به‌کار‌گیری ارقام اصلاح‌شده و پر‌محصول و کم‌آب‌بر و رعایت اصول صحیح کاشت، داشت و برداشت حداکثر تولید را برداشت کنند».

 

 

جواد بازرگان؛ مدیرکل ورزش‌و‌جوانان استان زنجان، پیشکسوتان را سرمایه‌های ارزشمند در هر قشری برشمرد و با‌بیان‌اینکه از مهم‌ترین شیوه‌ها برای تبیین زحمات پیشکسوتان ورزش به جامعه، معرفی چهره‌های برتر با تجلیلِ بزرگان ورزش است، گفت: «استفاده از تجربیات آن‌ها غنیمتی ارزشمند ا‌ست. تجلیلِ پیشکسوتان باید برگزار شود تا نسل امروز بدانند در آینده از زحمات آن‌ها نیز تقدیر می‌شود».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه