خبر کوتاه

رضا عباسی؛ فرماندار راور با‌اشاره‌به برداشت محصول از ۲۸‌هکتار مزارع زعفران شهرستان، گفت: «با افزایش سطح زیرکشت این‌محصول، نیاز به خرید و وجود دستگاه‌های مکانیزه برداشت، فرآوری و بسته‌بندی زعفران در راور احساس می‌شود. سطح زیرکشت زعفران در‌این‌شهرستان ۳۵‌هکتار است و ۲۸‌هکتار آن بارور است. برداشت در راور از اوایل آبان‌ماه آغاز شده و تا اوایل آذرماه ادامه دارد».

 

 

علی جنتی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز اظهار کرد: «وزارت بهداشت تلاش می‌کند نیروی‌های پرستاری و کمک‌بهیاری که هنگام کرونا فعالیت داشتند را دوباره به سیستم برگرداند. دولت و مجلس تمام تلاش خود را می‌کنند که این‌امر عملی شود ولی تا‌زمانی‌که قانونی نشده و در شورای نگهبان به تصویب نرسیده و ابلاغ نشده است، قابل‌اجرا نیست».

 

 

سید محمدرضا هاشمی؛ استاندار سمنان از تحقق ۹۸‌درصد تعهد اشتغال ‌استان در بیش از چهارماه مانده به پایان سال خبر داد و گفت: «شهرستان میامی بیشترین تحقق اشتغال را در‌این‌استان داشته است و سرخه با ۷۱‌درصد کمترین‌میزان تعهد ایجاد اشتغال را تا‌به‌امروز داشته است. تاکنون ۱۴‌درصد از این اشتغال ایجاد‌شده در سطح استان نیز متعلق به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی‌ست».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه