خبر کوتاه

بابک مؤمنی؛ سرپرست جهاد کشاورزی مازندران گفت: «بالاترین نرخ جوجه‌ریزی کشور را داریم و بیشترین جوجه‌ریزی مربوط به آذرماه امسال است». وی در جلسه امنیت غذایی که به‌صورت وبینار با وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد با‌بیان‌اینکه مازندران جزو سه استان اصلی تأمین‌کننده گوشت مرغ میدان‌های تهران است، گفت: «آذرماه، ۳۸‌درصد افزایش جوجه‌ریزی را نسبت به مدت مشابه پارسال داشتیم».

 

عبدالعلی کریمی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با‌اشاره‌به ظرفیت‌های کشاورزی ‌استان، خواستار ورود صنایع به این‌حوزه شد و گفت: «پارسال استاندار، از جامعه صنعتی و تولیدی استان خواست تحقیقات خود را به سایر استان‌ها ندهند. وجود بیش از ۱۶۰ واحد دانشگاهی در فارس مسئله کمی نیست که باید از ظرفیت آنان در حوزه‌های مختلف استفاده کرد».

 

 

احمد محمدی‌زاده؛ استاندار بوشهر بر لزوم توسعه برنامه‌‌های با‌کیفیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: «موفقیت‌های ایران، مدیون توفیق‌های فرهنگی‌ست. تفکر فرهنگی، عامل موفقیت در همه عرصه‌هاست. امام راحل(ره) فرمودند ایران در جنگ انقلاب اسلامی به جهان صادر کرد؛ ما در جنگ ابهت ابرقدرت‌ها را شکستیم. این‌ها در ‌پرتوِ برنامه‌های فرهنگی و معنوی محقق شده‌ است».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه