خبر کوتاه

مجتبی ملکی چوبری؛ رئیس شورای معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد استان گیلان گفت: «نیروهای انسانی کارآمد و باتجربه دانشگاه سرمایه‌های گران‌بهایی‌اند که با‌اتکا‌به توانمندی آنان و استفاده بهینه از منابع موجود، باید برای رفع موانع و حرکت پرشتاب در مسیر پیشرفت گام برداشت. معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از پیشنهاد‌های دقیق، کاربردی و آینده‌نگر استقبال می‌کند».

 

 

عادل پیغامی؛ رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «استعدادهای درخشان موسیقی جنوب کشور و خلیج‌فارس از جزیره قشم باید به سراسر ایران و خارج از مرزهای این‌کشور معرفی شوند». او در حاشیه آغاز‌به‌کار نخستین جشنواره عودنوازی افزود: «امیدواریم با‌توجه‌به عشق و علاقه جوانان عزیز قشم به هنر موسیقی، بتوانیم که زمینه‌ساز رونق مقوله فرهنگ‌و‌هنر در‌این‌جزیره باشیم».

 

 

سید محمد‌رضا مدرسی؛ رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد تأکید کرد: «رعایت اصل بی‌طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید سرلوحه فعالیت هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان یزد باشد. جهاد تبیین و بیان اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات برای مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب، بسیا‌رمهم بوده و امیدآفرینی و بیان دستاوردها نقش مهم دارد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه