خبر

فرزاد مخلص‌الائمه؛ استاندار مرکزی گفت: «مهم‌ترین وظیفه ما در شرایط کنونی حفظ اقتدار و عزت نظام اسلامی‌ست و باید از همه ابزارها و توان خود برای تقویت عزت انقلاب استفاده کنیم تا توانمان را برای دفاع از جریان مقاومت افزایش دهیم. هنرمندان ما در دفاع از این جریان و موضوع جنگ اسرائیل علیه مردم بی‌گناه غزه به‌خوبی نقش‌آفرینی نکردند».

 

 

علی نوید؛ معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از جذب یک سرمایه‌گذار چینی با ۱۲هزار‌میلیارد خبر داد و گفت: «با تصویب کمیسیون اقتصادی سازمان شرکت آدلی فیدار آلیاژ ارس به جمع سرمایه‌گذاران ارس پیوست. میزان سرمایه‌گذاری خارجی این‌پروژه 21.6میلیون‌دلار و داخلی آن ۱۲۰۰‌میلیارد‌ریال بوده و بعد از بهره‌برداری کامل نیز باعث اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۹۰‌نفر خواهد شد».

 

 

اسدالله عباسی؛ استاندار گیلان با‌بیان‌اینکه تهدیدات فقط نظامی و امنیتی نیست بلکه دشمن جوانان و سبک زندگی و خانواده و جمعیت را هدف قرار داده، گفت: «باید همه ابعاد توسعه را محقق کنیم و از هجمه‌ فرهنگی و اجتماعی دشمن غافل نشویم. فاجعه کرمان، ریشه در شرارت و خباثت دشمنان نظام و ملت دارد و همه را غمگین کرد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه