خبر کوتاه

عادل نجف‌زاده؛ نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: «۲۰۰‌میلیارد‌ریال برای تکمیل بیمارستان ۹۶‌تختخوابی چایپاره تخصیص یافت. این بیمارستان جزو ضروریات بهداشتی و درمانی چایپاره است و پس از گذشت سه‌سال از تلاش برای اخذ موافقت و ماده ۲۳ به‌عنوان پروژه ملی، اکنون کار ساختش شروع شده و به‌زودی شاهد افتتاح و استفاده مردم از آن خواهیم بود».

 

زهرا یقطین؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، در آیین تجلیل از بانوان شاغل شهرداری شیراز بر ضرورت ارائه روایت صحیح از زن ایرانی در طراز انقلاب اسلامی و تأثیرگذار تأکید کرد و گفت: «بانوان شاغل در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری، امروز با وجود ایفای نقش دختری و همسری در خانواده به‌خوبی از عهده مسئولیت اجتماعی خود برآمده‌اند».

 

 

محمدجعفر عظمائی؛ مدیرکل صمت آذربایجان شرقی، ارزش کالاهای صادر‌ه از گمرکات این‌استان در نه‌ماه‌‌اول امسال را ۱.۲‌میلیارد‌دلار خواند و با‌اشاره‌به اهمیت افزایش مراودات تجاری در رشد و توسعه اقتصادی گفت: «محموله‌های صادراتی از گمرکات آذربایجان شرقی در‌این‌بازه به ۱۰۲ کشور صادر شد. کشورهای ترکیه، عراق، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان نیز به‌ترتیب در صدر مقاصد صادرات گمرکات آذربایجان شرقی بوده‌اند».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه