خبر کوتاه

محمود کشاورز؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از ترمیم خطوط لوله‌ انتقال گاز در ایلام با اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: «در دهلران که خوردگی لوله‌ها به‌دلیل گوگرد بالاست، به یک شرکت دانش‌بنیان اعتماد کردیم که به‌کمک مواد پلیمری ترمیم خطوط را انجام بدهد. از آن‌ها در تعمیر یکی از خطوط لوله به‌صورت آزمونه استفاده کردیم».

 

سید مهدی هاشمی؛ مدیرکل ثبت‌اسناد کرمان اعلام کرد: «پس از تعیین‌تکلیف صدور اسناد مالکیت اراضی ملی، حدنگاری اراضی کشاورزی در دستور‌کار قرار دارد و تحقق ۲۷‌درصدی حدنگاری در‌این‌حوزه را شاهد هستیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اتمام حدنگاری و صدور اسناد مالکیت متر‌به‌متر پهنه‌های سرزمینی تأکید؛ و معاملات اموال غیرمنقول به‌وسیله قول‌نامه‌های عادی را منشأ فسادهای عظیم عنوان کرده‌اند».

 

 

اسدالله عباسی؛ استاندار گیلان حدود دو‌میلیون و ۱۰۰‌هزار‌نفر از جمعیت استان را واجد‌شرایط شرکت در انتخابات دانست و گفت: «دو شهرستان رشت و خمام آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی هستند و مشکلی نداریم». وی از تائیدصلاحیت ۳۵۸‌نفر از داوطلبان استان گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: «این داوطلبان برای ۱۳ کرسی مجلس با هم رقابت می‌کنند».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه