تلاش و زحمات قابل‌تقدیر شهردار خرمشهر در سمت سرپرستی شهرداری

هر زمان که همدلی ، هماهنگی و همسویی میان شهرداری و شورای اسلامی شهر خرمشهر بر قرار بوده، تحولات اساسی در سطح شهر حادث و برقرار بوده است.

عملکرد درخشان شهرداری خرمشهر در شش‌ماه گذشته
در شس‌ماه گذشته شهرداری خرمشهر که به‌دست توانای مهندس عبداله‌زاده اداره می‌شود، آرامش‌، هماهنگی، سرعت عمل توأم با تلاشگری مسئولین به‌نحو ملموسی مشهود و آشکار بوده است‌. اساساً در مقاطعی که شهرداری خرمشهر توسط سرپرست اداره شده است، امورات ساری و جاری در سازمان‌ها و دوایر وابسته به شهرداری خرمشهر زبانزد عام و خاص بوده است و بهترین دلیل بر این ادعا عملکرد مثبت سرپرست فعلی شهرداری خرمشهر است.  در‌این‌مدت کارگران و پرسنل شهرداری در موعد مقرر حقوق خود را دریافت نموده‌اند که این امر باعث خشنودی و رضایت پاکبانان شهرداری خرمشهر شده است‌. در کنار تلاش برای آرامش و مساعدت در حق پرسنل کارهای عمرانی و آبادی زیادی در گوشه‌و‌کنار شهر صورت پذیرفته است؛ از‌جمله نهضت آسفالت که به‌خوبی پیش رفت؛ تا‌جایی‌که امروزه اغلب خیابان‌ها و کوچه‌های شهر دارای آسفالت هستند‌. نظارت مستمر و عالیه اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر بالاخص دکتر حیدری؛ رئیس شورا که همواره و مستمرن پای کار بوده و از خود چهره دوست‌داشتنی هویدا نموده است، در موفقیت شهرداری بی‌شک غیر‌قابل‌انکار است. هماهنگی و تلاشگری مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل آقای نیما رحیم‌پور که جوانی‌ست فعال نیز، در موفقیت شهرداری مؤثر بوده است‌. در کنار فعالیت‌های ذکرشده، هماهنگی و همدلی بین مسئولین واحدهای مختلف، باعث تکریم ارباب‌رجوع و رضایتمندی عامه شده است.  

پیشرفت 70درصدی پروژه ساحل‌سازی ضلع شمالی رودخانه کارون
پروژه ساحل‌سازی ضلع شمالی رودخانه کارون تاکنون ۷۰‌درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. عملیات اجرایی شمع‌کوبی‌ پایه‌های فلزی پروژه ساحل‌سازی ضلع شمالی رودخانه کارون توسط شهرداری خرمشهر به پایان رسیده و دیوارهای بتنی این پروژه نیز با بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون در حال نصب است.

زیرسازی محوطه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)
محوطه جنب بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر جهت آسفالت با هدف تسهیل در تردد شهروندان، زیرسازی شد.

ملاقات مردمی مهندس عبدالهی زاده با شهروندان

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره‌ مهندس عبدالهی زاده با شهروندان با هدف تسهیل در روند خدمات رسانی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت برگزار شد

 برگزاری آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری خرمشهر
به‌گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر؛ آیین تکریم و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری خرمشهر به مناسبت گرامیداشت روز کارگر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر و سرپرست شهرداری خرمشهر در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار شد. در این مراسم از کارگران نمونه شهرداری در حوزه‌های مختلف اجرایی با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

خودکفایی سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر در تولید نهال
سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر با خودکفایی در تولید نهال‌هایی همچون برهان گُلی، نخل زینتی، توت، شاهپسند، گل کاغذی، گیاهان پوششی و سپستان در نهالستان خود، نیازهای این سازمان را جهت کاشت نهال، گل و گیاه در فضاهای سبز سطح شهر مرتفع کرده است.

دیدار رئیس و اعضای شورای شهر و  سرپرست شهرداری خرمشهر با ریاست آموزش و پرورش شهرستان
دکتر حیدری؛ رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر به همراه آقایان کعبی و دورقی؛ اعضای شورای شهر و مهندس عبدالهی زاده سرپرست شهرداری خرمشهر با ریاست آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر با هدف عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت روز معلم دیدار کردند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه