تیتر خبرهای این صفحه

خبر

رضا درویش؛ مدیرعامل پرسپولیس گفت: «واگذاری پرسپولیس، مرهون تلاش‌های آیت‌الله رئیسی است و قدردان این‌اقدام هستیم؛ ‌زیرا واگذاری سرخابی‌ها اقدامی شایسته و لازم بود که تأثیرات آن‌را خواهیم دید. در روزهای گذشته، با هیئت‌مدیره بانک هم جلسه‌ای را برگزار کردیم که قول‌هایی خوبی مطرح شد؛ با‌این‌روند مشکلات موجود را برطرف می‌کنیم. با اوسمار هم صحبت کرده‌ایم و به توافق نزدیکیم».

 

 

فریبا محمدیان؛ نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره مورد قرارداد «پدیده بلوری‌زاده» با فدراسیون دوومیدانی گفت: «بلوری‌زاده براساس تعهدی که دارد، اعلام کرده مأموریتش در تیم والیبال جوانان تا پایان تیر‌ماه است و برای ادامه همکاری مذاکرات جدیدی با او خواهیم داشت». پیش‌از‌این «بلوری‌زاده» رسانه‌ها اعلام کرده بود به‌عنوان مشاور در فدراسیون دوومیدانی فعالیت می‌کند و حتی به مسابقات اعزام نمی‌شود.

 

 

کیومرث هاشمی؛ وزیر ورزش‌و‌جوانان در‌گفت‌وگو‌با رسانه قزاقستانی گفت: «فعال‌شدن ورزش در چهارچوب سازمان همکاری‌های شانگهای را فرصتی مناسب برای تبادلات فرهنگی، رشد، ارتقای ورزش‌های نخبگان و توسعه ورزش‌های بومی و محلی جوامع می‌دانیم و برای آن برنامه‌ریزی بلندمدت و مناسب داریم تا به‌تدریج آن‌را گسترده کنیم. با روسیه تفاهم‌نامه همکاری داریم؛ تا‌کنون ۳۰ رویداد مشترک برگزار کرده‌ایم و درحال‌توسعه روابطیم».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه