اهمیت گردشگران داخلی در کدام کشورهای اروپایی بیشتر است؟

سروش راسخ

مطالعه‌ای انتشاریافته در نسخه 2024 «فشارسنج اقامتی اروپا (EA Barometer)؛ نشان داده است که گرچه 76‌درصد از هتلداران اروپایی احساس می‌کنند که «بازدیدکنندگان (گردشگران) داخلی» برای موفقیت کسب‌و‌کارشان مهم یا بسیار‌مهم هستند؛ اما این اهمیت از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. برای کشورهای بزرگ‌تر مانند «آلمان» و «فرانسه»، این‌گروه توریست‌ها به‌ترتیب ازنظرِ 92درصد و 88درصدِ هتلداران، برای موفقیت تجاری «مهم» هستند. در سوی دیگر این طیف، کشورهای جنوب اروپا مانند «پرتغال» و «اسپانیا» به‌نظر می‌رسد که در شناساییِ سودآورترین گروه بازدیدکننده‌شان تأکید بیشتری بر «گردشگران بین‌المللی» دارند.

 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه