خبر

امیر صدیقی؛ رئیس فدراسیون ووشو گفت: «تا 20روز‌آینده نزدیک به ۶۰ ورزشکار ما وارد اردو شده و به دیگر ورزشکاران ما می‌پیوندند. این‌موضوع نشان می‌دهد که تا‌چه‌اندازه ازنظر زیرساخت نیاز به رشد داریم. امیدوارم در چهار‌سال‌آینده این اتفاق را رقم بزنم. از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایم زیرساخت‌های ورزش ووشو بوده است. شرایط سختی داریم و البته که وزارت ورزش هم کمک می‌کند».

 

 

غلامرضا مؤمنی مقدم؛ سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: «تمریناتمان را از ۲۱ فروردین‌ماه شروع کردیم. مسابقات آسیایی، انتخابی قهرمانی جهان است؛ اما از‌آنجایی‌که سال گذشته قهرمان جهان شدیم، این سهمیه را داریم و این مسابقات صرفاً برای ما قهرمانی آسیا محسوب می‌شود تا بازیکنانی را پیدا کنیم که سال بعد بتوانیم در قهرمانی جهان از آن‌ها استفاده کنیم».

 

 

پیمان فخری؛ سرمربی تیم‌ ملی شمشیربازی سابر ایران، از برگزاری اردوی مشترک خبر داد و گفت: «این اردو از ۲۶ تیر تا سوم مرداد در فرانسه با تیم ملی فرانسه و مصر است. دو‌روز قبل از افتتاحیه و سه‌روز قبل از آغاز مسابقات، بازیکنان وارد دهکده المپیک می‌شوند. المپیک مدال به شمشیربازی بدهکار است؛ ۱۲‌سال است دنبال مدال المپیک هستند».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه