خبر

کیومرث هاشمی؛ وزیر ورزش‌و‌جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه زورخانه شهید رئیسی در شهر دانسفهان (قزوین) درباره آخرین وضعیت سیستم VAR در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: «۱۱۰‌میلیارد برای VAR تأمین‌اعتبار و سه‌ماه گذشته دو‌دستگاه وارد و بازی‌های استقلال و پرسپولیس و تعدادی از بازی‌های تیم‌ملی با آن برگزار شد. فصل جدید لیگ برتر قطعاً با VAR برگزار می‌شود».

 

حمید یاری؛ رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از افزایش قابل‌توجه مبلغ قرارداد با کشتی‌گیران حاضر در لیگ خبر داد و گفت: «لیگ کشتی از حالت دو قطبی خارج شده است. خوشبختانه تیم‌های حاضر در لیگ کشتی آزاد و فرنگی از‌نظر بودجه و شرایط مالی نسبت به پارسال شرایط بسیار‌بهتری دارند و کشتی‌گیران خوب ما در تیم‌های مختلف به‌خدمت گرفته شده‌اند».

 

 

سید میلاد تقوی؛ رئیس فدراسیون والیبال در نشستی با سرمربی جدید تیم‌ملی والیبال زنان خطاب به این سرمربی کره‌ای (لی دو هی) گفت: «همه بازیکنان تیم‌های ملی زنان برای ما مانند دخترانمان عزیز هستند. شما اینجا نیستید که تنها مسئله فنی آن‌ها را ارتقا دهید؛ از شما توقع دارم مانند یک مادر برای پرورش آن‌ها در همه ابعاد کمک کنید».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه