بهترین سرویس‌های پخش فیلم در جهان

مهدی داوری: در سال‌های اخیر شاهد ایجاد پلتفرم‌های مختلفی هستیم که ازطریق آن‌ها می‌توانید به‌صورت اینترنتی و آنلاین فیلم‌ها و زنجیره‌های موردعلاقه خود را به‌راحتی تماشا کنید. دراین‌بین یکی از سؤالات مهم که کاربران مطرح می‌کنند این ‌است‌: بهترین سرویس‌های پخش فیلم کدام است؟ دراین‌مطلب شما را با بهترین سایت‌های استریم فیلم و سریال جهان آشنا کرده و درمورد ویژگی‌های هریک‌از این سرویس‌ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

بی‌شک یکی از بهترین سرویس‌های پخش فیلم که امروزه کاربران بسیاری عضو آن هستند، سرویس نتفلیکس است. جهت بررسی سرویس استریم فیلم Netflix باید گفت این پلتفرم به‌دلیل ویژگی‌های مختلفی که دارد، توانسته به چنین جایگاهی دست یابد. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های پلتفرم نتفلیکس، محتواهای بسیار و جذابی‌ست که دراین‌سرویس وجود دارد. همچنین هرماه شاهد اضافه‌شدن فیلم‌ها و زنجیره‌های جدیدی دراین‌پلتفرم هستیم. این‌موضوع باعث شده تا تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی که دراین‌سرویس استریم فیلم می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، دائماً درحال‌رشد و افزایش باشد و این‌موضوع باعث شده این پلتفرم از هر سرویس پخش فیلم دیگر برتر باشد. همچنین باید به‌این‌نکته اشاره کرد که سرویس نتفلیکس به‌هیچ‌عنوان کمیت را فدا کیفیت نمی‌کند و ازاین‌رو باکیفیت‌ترین فیلم‌ها نیز دراین‌سرویس وجود دارد. دراین‌بین یکی از سؤالات بسیارمهم این‌است‌که چه کاربرانی بهتر است ‌سراغ سرویس استریم فیلم نتفلیکس آمده و عضو آن شوند؟ درپاسخ‌به‌این‌سؤال باید گفت که پلتفرم نتفلیکس برای کاربرانی مناسب است که نگرانی درمورد هزینه‌های خرید اشتراک این سرویس ندارند. درواقع برای خرید گیفت‌کارت نتفلیکس و تهیه اشتراک، هزینه آن نسبت به سایر سایت‌های استریم فیلم و سریال بالاتر بوده و حتی این پلتفرم اخیراً قیمت طرح‌های اشتراک خود را نیز بازهم افزایش داده. به‌همین‌دلیل بسیاری از کاربران که قصد ندارند تا مبلغ بالایی برای عضویت در سرویس استریم فیلم پرداخت کنند، به‌جای نتفلیکس به‌سراغ سایر گزینه‌ها می‌روند. البته لازم‌به‌ذکر است که مدیران نتفلیکس نیز متوجه این‌موضوع شده‌اند که قیمت بالا این سرویس باعث ازدست‌رفتن کاربران آن شده است و به‌همین‌دلیل مدیران این‌مجموعه به‌دنبال ارائه یک پلن ارزان‌تر هستند که برای استفاده از آن می‌توانید مبلغ کمتری پرداخت کرده اما نیاز است هنگام تماشا فیلم و سریال تبلیغاتی را نیز مشاهده کنید. البته این پلن هنوز معرفی نشده اما می‌توان انتظار داشت که در آینده این‌مدل اشتراک نیز معرفی شود.
یکی‌دیگر از سایت‌های استریم فیلم و سریال محبوب که چندسالی‌ست‌که کار خود را دراین‌حوزه آغاز کرده، سرویس Hulu است. به‌منظور بررسی و معرفی پلتفرم هولو باید به‌این‌نکته اشاره کرد که این سرویس تلاش کرده تا مزایا رقابتی بیشتری را نسبت به سایر پلتفرم‌های نمایش خانگی ارائه دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای هولو این‌است‌که در کنار امکان تماشا فیلم و سریال، می‌توانید به شبکه‌های تلویزیونی دسترسی یافته و به‌صورت زنده این‌شبکه‌ها را نیز تماشا کنید این‌درحالی‌ست‌که در بهترین سرویس‌های پخش فیلم، تنها می‌توانید فیلم و زنجیره‌های موردعلاقه خود را تماشا کنید. سرویس هولو بخشی از شرکت بزرگ دیزنی است و به‌همین‌دلیل با عضویت دراین‌سرویس شما می‌توانید به تخفیف‌های مختلف سرویس‌های Disney+ و ESPN+ نیز دسترسی پیدا کنید. اگرچه سایر پلتفرم‌های دیزنی مثل Disney+ برای کودکان‌ونوجوانان مناسب بوده و ESPN+ برای علاقه‌مندان به ورزش‌ها مناسب است؛ بااین‌حال Hulu به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که بزرگ‌سال بوده و علاقه‌مند به تماشا محتواهای عمیق هستند.
بی‌شک یکی از بهترین شرکت‌های سازنده سریال در سال‌های اخیر، شرکت HBO است. مهم‌ترین دلیل محبوبیت این پلتفرم ساخت سریال مشهور Game of Thrones است. این شرکت سرویس استریم فیلم خود را با نام HBO Max ایجاد کرده است. ویژگی مهمی که پلتفرم پخش فیلم HBO Max دارد این‌است‌که شما می‌توانید در کنار دسترسی به محتواهای ساخته شده توسط شرکت HBO به مجموعه‌ای از فیلم‌ها و زنجیره‌های WarnerMedia، دی‌سی‌کامیکس، نیو لاین سینما، برادران وارنر، استودیو گیبلی و ... نیز دسترسی پیدا کرده و این محتواها را نیز مشاهده کنید. درراستای پاسخ به این سؤال که این سرویس برای چه کاربرانی مناسب است باید گفت که HBO Max یکی از بهترین و کامل‌ترین کاتالوگ‌های فیلم و سریال را دارد و درواقع این ویژگی باعث می‌شود تا افرادی‌که اشتراک این سرویس را خریداری می‌کنند، به‌تعداد قابل‌توجهی محتوا دسترسی پیدا کنند.
برای نوجوانان و جوانان بی‌شک دیزنی‌پلاس یکی از بهترین سرویس‌های پخش فیلم است زیرا شما می‌توانید با عضویت دراین‌سرویس استریم فیلم به فیلم‌ها و زنجیره‌های مختلفی از مجموعه‌های جنگ ستارگان، مارول، پیکسار و ... دسترسی پیدا کنید. شرکت دیزنی یکی از برترین شرکت‌های دنیا در حوزه سرگرمی‌ست و این‌مجموعه با ساخت پلتفرم دیزنی‌پلاس تلاش کرده تا درزمینه سرویس استریم فیلم فعالیت خود را آغاز کند. اگر از علاقه‌مندان به محتواهای تولیدشده توسط شرکت دیزنی هستید، پیشنهاد ما این‌است‌که حتماً عضو سرویس استریم فیلم دیزنی‌پلاس شده و از این پلتفرم استفاده کنید.
اپل تی‌وی‌پلاس سرویس پخش ویدیویی از شرکت اپل است که سال 2019 معرفی شد. این سرویس اشتراکی، امکان دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، مستندها و برنامه‌های اصلی اپل را برای کاربران فراهم می‌کند. دراین‌سرویس، می‌توانید به محتویات اختصاصی اپل دسترسی داشته باشید؛ مانند The Morning Show، Ted Lasso، For All Mankind و See می‌شود. این سرویس امکان دانلود ویدیوها برای تماشا آفلاین را نیز فراهم می‌کند.
آمازون‌پرایم ویدیو یک سرویس استریمینگ فیلم و سریال است که توسط Amazon عرضه شده است. این سرویس قابلیت تماشای بیش از 20هزار فیلم و سریال ازجمله فیلم‌های بلوری و زنجیره‌های اصلی آمازون، انیمیشن‌ها، آثار مستقل و زنجیره‌های تلویزیونی را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با عضویت در سرویس آمازون‌پرایم، کاربران می‌توانند به‌راحتی و با هرزمانی‌که می‌خواهند، فیلم‌ها و زنجیره‌های موردعلاقه خود را تماشا کنند. کاربران می‌توانند از برخی از خدمات دیگر آمازون نیز مانند ارسال رایگان سفارش‌ها، دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی و موسیقی نیز بهره‌مند شوند. وب‌گیفت

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه