خبر تصویری

شهناز یاری؛ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال زنان گفت: «اگر تیم‌های بیشتری در لیگ برتر داشتیم، شرایط بهتر می‌شد. حامیان مالی، جا زدند و متأسفانه تیم‌ها را همراهی نمی‌کنند و همین‌مسئله باعث می‌شود تا خیلی از بازیکنان ارزشمندمان، خارج‌از‌گود بمانند. این‌موضوع خبر خوبی برای فوتسال زنان ایران نیست. موفقیت زنان ما در جام ملت‌های آسیا بستگی به نوع تمرینات آن‌ها دارد».

 

احمد دنیامالی؛ وزیر ورزش و جوانان گفت: «ما مشکل اعتبار نداریم و یکی از کارهایی که در دستور‌کار داریم، استانداردسازی ورزشگاه براساس قوانینی‌ست که نهادهای جهانی برای ما می‌گذارند. باید یک هماهنگی بین‌بخشی ایجاد کنیم که با مشکل مواجه نشویم. باید شفافیت به‌خرج دهیم که مردم نیز شاهد این شفافیت باشند. باید بکوشیم مشکلات ورزشگاه‌ها؛ ازجمله آزادی را برطرف کنیم».

 

 

سید میلاد تقوی؛ رئیس فدارسیون والیبال در‌خصوص انتخاب «پیاتزا» به‌عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی ایران، گفت: «یکی از بهترین قراردادها را با او بسته‌ایم و دلیلش این‌بود‌که هر‌دو‌طرف، مایل به همکاری بودند. در سال منتهی به المپیک که شرط قطعی گذاشتیم، وی نباید با تیم دیگری همکاری کند و تمام‌وقت در اختیار ماست؛ اما در دو‌سال‌اول منوط به توافق طرفین است».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه