بانک

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به‌مناسبت دهمین سالگرد تأسیس بانک
مدیرعامل بانک دی به‌مناسبت 18 اردیبهشت‌ماه، در پیامی دهمین سالگرد تاسیس بانک دی را تبریک گفت. در بخش‌هایی از متن پیام برات کریمی آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم/ همکاران محترم بانک دی، سهامداران گرانقدر و مشتریان عزیز/ با سلام/ تقویم امروز، یادآور به بار نشستن اندیشه تاسیس نهادی است که رسالت اصلی و ویژه آن علاوه بر رونق بخشیدن به اقتصاد کشور، ارائه خدمات مطلوب بانکی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران بود‌. نهال نوپای بانک ارزش آفرین دی که در سال 1389 با اخذ مجوز از بانک مرکزی، جان گرفت اکنون بعد از گذشت یک دهه، تبدیل به درختی جوان شده است که بیش از هر زمانی به ثمربخشی آن می توان امید داشت. اکنون در آستانه دهمین سالروز تاسیس بانک دی، خرسند و مشعوف هستیم که در طول یک دهه تلاش صادقانه با بهره گیری از نیروی انسانی مسئولیت پذیر و توانمند علاوه بر خدمت رسانی به جامعه هدف با ارائه خدمات بانکی، مالی، مشاوره ای، بازار سرمایه و مدیریت ثروت به بخش‌های مهم و تاثیرگذار جامعه از جمله کسب و کارهای کوچک و متوسط ایفای نقش کرده‌ایم و همچنان امیدوار به افقی روشن و امیدبخش، استوار گام برمی‌داریم... وجود سه‌میلیون مشتری و بیش از 780‌هزار سهامدار ارزشمند به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، نیروی انسانی جوان با انگیزه و مستعد، ساختار چابک و کارآمدو برخورداری از دارایی های ارزشمند، تنها بخشی از نقاط قوت این بانک جوان است که آن را از سایر رقبای هم طراز خود متمایز کرده است... امیدوارم در طلیعه دهمین سالگرد تاسیس بانک با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک در افق 1400 که همانا قرار گرفتن در میان بانک های برتر خصوصی کشور است برای تحقق جهش تولید و توسعه پایدار و آبادانی سرزمین مان به سهم خود گام‌های موثر و عملی برداریم... اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره، فرا رسیدن دهمین سالروز تاسیس بانک دی را به سهامداران گرانقدر، مشتریان گرامی و همچنین همکاران تلاشگر که از مهم ترین سرمایه‌های بانک هستند، تبریک گفته و تقارن این رویداد را با ماه مهمانی خدا به فال نیک می‌گیرم. امید است با عزمی راسخ، اندیشه ای خلاق و پایبندی به مشتری مداری بتوانیم با لطف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمت گذاری و تحقق اهداف بانک قدم برداریم.

 

ادامه فروش گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام در بانک آینده
فروش گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام بانک آینده که از شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه درکلیه شعب بانک آینده، آغاز شده بود، با استقبال مردم و مشتریان روبرو شده و همچنان ادامه دارد. به‌گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ این اوراق، یک‌ساله، با نرخ سود علی‌الحساب ۱۸درصد سالانه و معاف از مالیات است که سود آن به‌صورت ماهانه، پرداخت خواهد شد. نرخ بازخرید قبل از سررسید این اوراق، ۱۰درصد سالیانه، تعیین شده است. تمامی شعب بانک آینده در سراسر کشور، آماده عرضه اوراق گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام به هموطنان هستند؛ متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده، نسبت به تکمیل فرم درخواست اوراق مذکور، اقدام کنند.

 

بانک انصار استان اردبیل؛ پیشتاز در کاربرد دستگاه ضدعفونی کننده خودپرداز
با اهتمام جوان مبتکر و مستعد اردبیلی و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل و برای نخستین بار در کشور، دستگاه ضدعفونی‌کننده خودپردازها ساخته و توسط بانک انصار در شعبات این بانک در استان راه‌اندازی شد. با حضور مدیر شعب بانک انصار استان و مدیران شعب دیگر بانک‌های کشور در اردبیل این دستگاه مورد استفاده قرارگرفت و رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل این دستگاه را در زمره 52 فناوری پارک مذکور دانست که از ششم اسفندماه برای مقابله با شیوع کرونا عملیاتی و اجرایی شده است. براساس این گزارش بانک انصار در زمره نخستین بانک‌های کشور است که با پشتیبانی و اسپانسرینگ این دستگاه هم بر اهمیت سلامتی مشتریان و مردم تأکید کرده و هم اعتماد خود را به جوانان مبتکر و خلاق کشور را نشان داده است. مدیرشعب بانک انصار استان اردبیل گفت: «این دستگاه که توسط زهرا فتحی اصل؛ پژوهشگر اردبیلی طراحی شده است، به هیچ وجه اختلالی در عملیات دریافت و پرداخت و فعالیت‌های مشتریان با ای‌تی‌ام ایجاد نمی‌کند و به‌صورت مکرر و مرتب عملیات ضدعفونی را نسبت به کارت و پول مشتریان انجام می‌دهد تا مشتریان بانک دغدغه‌ آلودگی با دستگاه‌های خودپرداز را نداشته باشند». محمدی افزود: «بانک انصار مفتخر است که در حمایت از یک جوان مخترع و شایسته و حفظ سلامت مشتریان و شهروندان به صورت آزمایشی این دستگاه را مورد استفاده قرار داده است».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه