پنجره

شاگردان خیرالله‌زاده مدال‌های کشتی آزاد انتخابی ری را درو کردند
تیم کشتی آزاد باشگاه سیزده آبان در رقابت‌های انتخابی نوجوانان شهرری با کسب هفت طلا، سه نقره و سه برنز با اقتدار قهرمان شد. به‌گزارشِ سایه؛ تیم سیزده آبان شهرری که مربی کارکشته و باتجربه خود ابراهیم خیرالله‌‌زاده و همچنین نادر بیرانوند و جعفر مسلمی را در این دوره به‌همراه داشت، توانست قدرتمندانه بر سکوی نخست قهرمانی قرار گیرد. خیرالله‌زاده؛ مربی آزادکار نامدار کشورمان علیرضا دبیر؛ قهرمان جهان و المپیک است. رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی نوجوانان شهرری با‌حضورِ ١١٠ کشتی‌گیر از ١٣ باشگاه در خانه کشتی حمید سوریان برگزار شد. در این مسابقات تیم کشتی باشگاه علی‌ابن‌ابیطالب با مربیگری سید محمود درویشی و داود گودرزی با دو مدال طلا، سه نقره و سه برنز نایب‌قهرمان شد و باشگاه سیدالکریم نیز با یک طلا، دو نقره و سه برنز با مربیگری سیدمهدی منیری و علی عبادی‌فر به مقام سومی‌دست یافت. الله مراد زرینی؛ ملی‌پوش سال‌های دور کشتی آزاد ایران و سرپرست هیئت کشتی شهرری نیز از نزدیک بر مسابقات نظارت داشت و ضمن آنکه رامین احمدیان؛ دبیر هیئت کشتی، سرپرستی مسابقات را بر‌عهده داشت.

 

تشکیل ستاد برف‌روبی کهریزک در انتظار بارش‌های فصلی
اولین جلسه ستاد برف‌روبی شهرداری کهریزک با هدف پیشگیری از برف‌گیر‌شدن معابر شهر در زمان بارش برف، تشکیل شد. به‌گزارشِ روابط‌عمومی ‌شهرداری و شورای اسلامی‌ شهر کهریزک؛ وحید فروغی با اعلام این خبر گفت: «در‌راستای پیش‌بینی تدابیر لازم جهت آمادگی و کاهش مشکلات فیزیکی شهر در زمان بارش‌های فصلی برف و باران پائیزی و زمستان، جلسه ستاد برف‌روبی شهرداری کهریزک تشکیل شد». وی افزود: «باتوجه‌به تجربیات سال گذشته در زمان بارش برف و برف‌گیر‌شدن معابر، احداث دو ایستگاه برف‌روبی در محور جاده قدیم تهران قم در دستور‌کار معاونت خدمات شهری قرار گرفت که ‌ایستگاه‌های مذکور تأثیر بسزایی در مناسب‌سازی و ایمن‌سازی مسیر در زمان بارش برف و یخبندان دارد». معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک اظهار داشت: «بر‌اساس سایر مصوبات ستاد برف‌روبی خرید تیغه‌های برف‌روبی، زنجیرهای چرخ جهت افزایش ایمنی خودروها و تجهیزات برف‌روبی نیز در اولویت برنامه‌های ستاد برف‌روبی قرار گرفت».

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:
تعیین تکلیف ۴۰۰۰حلقه چاه غیرمجاز
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: «۴۰۰۰‌حلقه چاه غیرمجاز در گلستان طی سال ۹۷ تعیین تکلیف می‌شود». علی نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «از ۱۶‌هزار و ۳۰۰‌حلقه چاه غیرمجاز در استان تاکنون دو‌هزار و ۵۳۰‌حلقه چاه مسدود‌المنفعه شده و در سال جاری هم چهار‌هزار‌حلقه چاه تعیین‌تکلیف می‌شود». وی افزود: «حدود ۱۲‌هزار چاه غیرمجاز در استان عمقی کمتر از ۲۰‌متر دارند و سیاست ما این‌است‌که ابتدا چاه‌های عمیق که هر‌کدام از آنها با حدود ۲۰ چاه کم‌عمق از‌‌لحاظِ آبدهی برابری می‌کند را تعیین تکلیف کنیم». نظری بابیانِ‌اینکه ۳۲ گروه گشت و بازرسی در استان شبانه‌روز کنترل چاه‌های غیرمجاز و مجاز را انجام می‌دهند، گفت: «چاه‌های مجاز هم اگر بیش برداشت انجام دهند از منظر قانون غیرمجاز محسوب شده و از کشاورزان و بهره‌برداران تقاضا داریم به‌جهت رعایت قانون و مصرف بهینه آب پروانه بهره‌برداری را ملاک عمل قرار دهند».

 

 ديدار مدير‌کل و جمعي از مسئولين فرودگاه‌هاي استان با امام‌جمعه گرگان
مدير‌کل و جمعي از مسئولين فرودگاه‌هاي استان گلستان با حضرت آيت‌الله نورمفيدي (نماينده ولي فقيه و امام‌جمعه شهرستان گرگان) ديدار و گفت‌وگو کردند. به‌گزارشِ روابط‌عمومی‌ اداره‌کل فرودگاه‌های استان؛ در این دیدار آذری با ارائه گزارشی، عملکرد دو‌ساله و برنامه‌های در‌دستِ اجرا و آتی اداره‌کل فرودگاه‌های استان را تشریح کرد. مدیرکل فرودگاه‌های استان در این گزارش بااشاره‌به خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات و دستگاه‌های کمک ناوبری DVOR_DME و ILS فرودگاه گرگان گفت: «به حول و قوه الهی و با تدبیر مدیران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فرصت پیش‌آمده پسابرجام، با خرید این تجهیزات، عملیات نصب، راه‌اندازی و تنظیم این دستگاه‌ها انجام و به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری رسمی ‌از این تجهیزات در فرودگاه گرگان خواهیم بود». وی در‌ادامه افزود: «با افتتاح و بهره‌برداری از این تجهیزات و سامانه‌های کمک ناوبری، فرودگاه گرگان به یکی‌از به‌روز‌ترین فرودگاه‌های کشور در‌زمینه استفاده از تجهیزات کمک ناوبری تبدیل خواهد شد».

 

شهردار باقرشهر:
توجه به ورزش، توجه به سلامت شهروندان است
روابط‌عمومی ‌شهرداری و شورای اسلامی‌ باقرشهر از دیدار و نشست صمیمی‌ شهردار باقرشهر و هیئتِ‌همراه با مسئولین اداره تربیت‌بدنی باقرشهر خبر داد. علیرضا ناصری‌پور هدف از این دیدار را تقدیر و تشکر از همت والای این اداره در امر ایجاد و توسعه بسترهای ورزشی در شهر دانست و گفت: «ورزش و توجه به ورزش توجه به سلامت شهروندان و اهمیت ارتقای سطح نشاط جامعه است و باید به آن توجه ویژه داشت. وجود مسابقات متعدد از‌سویِ اداره تربیت‌بدنی شهر و نتایج خوب آن که نشان از قهرمانی و نایب‌قهرمانی در سطوح مختلف شهرستانی استانی و حتی ملی دارد برای ما قابل افتخار است و من یقین دارم که برای شهروندان نیز این امر قابلِ‌توجه و قابلِ‌تقدیر است». در‌این‌دیدار عبداللهی (رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان ری)، با تقدیر از حسن توجه شهردار باقرشهر و حضور ایشان در اداره تربیت‌بدنی، زحمات واحد تربیت‌بدنی این شهرداری و برگزاری مراسم باشکوه پیاده‌روی بزرگ خانواده را قابل تقدیر دانست و گفت: «موفقیت‌های تیم‌های مختلف تربیت‌بدنی شهر و شهرداری و کسب عناوین ارزشمند قهرمانی همه مرهون نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی ‌به امر ایجاد و توسعه بسترهای ورزشی‌ست و ما قدردان این توجه هستیم». گفتنی‌ست؛ در‌این‌مراسم رؤسای برخی سبک‌ها و تیم‌های ورزشی نیز حضور داشتند و شهردار باقرشهر از امکانات و فضای ورزشی اداره تربیت‌بدنی بازدید کرد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه